دکتر کلارا منظمی » عمل زیبایی زنان » جراحی های زیبایی زنان را به بهترین ها بسپارید
۸ دقیقه
جراحی زیبایی زنان

جراحی های زیبایی زنان را به بهترین ها بسپارید

آنچه می خوانید...

یکی از مهم ترین انواع جراحی هایی که این روزها با اهداف زیبایی و بهبود وضعیت واژینال انجام می شود جراحی زیبایی زنان یا جراحی زیبایی واژن است. همانطور که می دانید این جراحی ها متعدد و مختلف هستند و در حساس ترین اندام زنان یعنی آلت تناسلی زنان انجام می شوند. به همین دلیل باید نهایت دقت را در هنگام انتخاب جراح زیبایی زنان داشت تا روند جراحی ها با تکیه بر تخصص و تجربه فراوان آن ها انجام شود.

در ادامه قرار است که در زمینه ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان و در زمینه انواع خدماتی که یک جراح زیبایی زنان خوب در  تبریز ارائه می کند مباحثی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

جراحی زیبایی زنان- دکتر کلارا منظمی

ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان

زنان و دختران جوانی که در شهر تبریز ساکن هستند و به دنبال یک جراح خوب یا بهترین جراح زیبایی زنان در تبریز می باشند باید در هنگام انتخاب جراح به نکات زیر توجه کنند. زیرا که ویژگی های زیر دلیل خوبی است تا یک جراح زیبایی زنان صلاحیت پزشکی پذیرش انجام انواع جراحی های زیبایی را کسب کند.

ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان در تبریز موارد زیر هستند:

  • برخورداری از دانش و تخصص در زمینه انواع جراحی های زیبایی زنان: بهترین جراح زیبایی زنان در تبریز در طول سال های فعالیت خود تخصص و دانش تئوریک لازم را در جهت انجام انواع جراحی های زیبایی کسب کرده است. به همین دلیل با انواع تکنیک های جراحی آشنا است و می داند که بر اساس شرایط جسمانی هر زن کدام تکنیک بهترین روش خواهد بود.
  • برخورداری از تجربه و مهارت در زمینه پیاده سازی انواع تکنیک های جراحی: تجربه داشتن و مهارت در پیاده سازی انواع تئوری های علمی در جریان یک جراحی از مهم ترین معیارهایی است که سبب می شود روند یک جراحی زیبایی زنان به خوبی پیش رود.  
  • ارائه مشاوره های تخصصی و دلسوزانه به زنانی که به آن ها مراجعه می کنند و خواستار انجام یکی از انواع جراحی های زیبایی زنان هستند: زنانی که مشکلات متفاوتی را در بخش های مختلف واژینال تجربه می کنند در ابتدا با مشاوره قبل از انجا مجراحی زیبایی زنان خواستار آن هستند که بهترین جراح زیبایی زنان در تبریز آن ها را راهنمایی کند تا بهترین نوع جراحی به آن ها پیشنهاد گردد.
  • بکار گیری پیشرفته ترین و نوین ترین تجهیزاتی که برای انجام یک جراحی زیبایی زنان موفق لازم است. تجهیزاتی که این روز ها در پزشکی وجود دارد بسیار پیشرفته اند و همین عامل سبب می شود که روند جراحی با بیشترین موفقیت و کمترین خطر به اتمام برسد.
مشاوره جهت جراحی زیبایی زنان در تبریز

دلایل انجام جراحی زیبایی زنان چیست؟

روند طبیعی زایمان باعث کشیدگی عضلات و بافت های واژن، فرج و لابیا می شود. این تغییرات، چه به دلیل زایمان، افزایش سن یا نوسانات وزن، می تواند تأثیر منفی بر صمیمیت جنسی مانند کاهش حس، درد در حین رابطه جنسی داشته باشد. علاوه بر این، برخی از خانم ها هنگام انجام ورزش هایی مانند دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری یا سایر ورزش‌های پرتحرک درد را تجربه می‌کنند.

هدف از انجام جراحی های زیبایی واژن بهبود ظاهر، اندازه، عملکرد و کاهش درد ناشی از تغییرات در اندام تناسلی زنانه است. چندین روش وجود دارد که ممکن است در این عنوان گنجانده شود:

  • واژینوپلاستی – سفت کردن واژن
  • لابیاپلاستی – تغییر شکل لابیا
  • پرینورافی
  • هودوپلاستی

جراحی زیبایی زنان می تواند اعتماد به نفس و راحتی مجدد را برای زنان فراهم کند.

افراد مناسب برای جراحی زیبایی زنان چه کسانی هستند؟

کاندیدای ایده آل برای جراحی های زیبایی زنان، افرادی هستند که از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشد و دارای یک یا چند مورد از موارد زیر باشند:

  • واژن آن ها شل یا کشیده شده است.
  • فرد با فعالیت جنسی یا ورزش احساس ناراحتی و درد را تجربه می کند.
  • میل جنسی او در هنگام مقاربت پس از بچه دار شدن به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
  • فرد از ظاهر اندام تناسلی خود احساس ناراحتی می کند.
  • فرد دچار بی اختیاری ادرار است.
  • لابیاهای بسیار بزرگ و کشیده دارد.

جراحی های زیبایی زنان چیست؟

زمانی که شما به بهترین جراح زیبایی زنان در تبریز مراجعه می کنید وی با تکیه بر تخصص و مهارتی که در طول سالیان متمادی کسب کرده توانایی های علمی و عملی زیادی در خصوص انجام انواع جراحی های زیبایی را دارد. به همین دلیل هر زنی با هر نوع مشکلی که به آن ها مراجعه کند به هر حال آن ها یک نوع جراحی را انتخاب کرده و با بهترین متد برای آن ها انجام خواهند دارد.

مهم ترین انواع جراحی ها و اقدامات زیبایی که از سوی بهترین جراح زیبایی زنان در تبریز انجام می شود می توان موارد زیر را نام برد:

جراحی لابیاپلاستی

لابیاپلاستی نوعی جراحی از پرطرفدارترین انواع جراحی های زیبایی زنان است که منجر به کاهش سایز کلی لابیاها  و بهبود ظاهر آن ها خواهد شد. به همین دلیل زنانی که لابیاهای بزرگ، شل و افتاده دارند می توانند برای انجام این جراحی اقدام کنند.

لابیاپلاستی
جراحی پرینورافی

جراحی پرینورافی

در جراحی پرینورافی مهم ترین هدفی که افراد دارند این است که ناحیه پرینه (حدفاصل مقعد و واژن) را بهبود بخشند. زنانی که در روند زایمان طبیعی دچار پارگی های گسترده در این ناحیه شده اند می توانند با جراحی پرینورافی ظاهر پرینه را بهبود بخشند و همچنین گشادی دهانه واژن را درمان کنند.

جراحی واژینوپلاستی

جراحی واژینوپلاستی برای کاهش گشادی دهانه واژن انجام خواهد شد. زنانی که در سنین بالایی هستند و همچنین زایمان های متعددی را تجربه کرده اند بعد از مدتی عضلات دهانه واژن شان گشاد تر می شود. به همین دلیل در واژینوپلاستی با استفاده از نخ بخیه و تیغ جراحی در ابتدا برش هایی در نواحی خاصی از عضلات دهانه واژن ایجاد می شود سپس با نزدیک تر کردن دهانه واژن بخیه های لازم زده می شود. روند این جراحی در وضعیت بی حسی موضعی انجام می شود در نتیجه هیچ دردی را در طول روند جراحی احساس نخواهید کرد.

تنگ کردن واژن
جراحی هودکتومی

عمل زیبایی کلیتوریس (هودوپلاستی)

در این جراحی زیبایی واژن پزشک متخصص زنان پوست های اضافی ناحیه کلیتوریس برداشته و سعی می کنند تا زیبایی ظاهری و عملکردی بیشتری را در ناحیه تناسلی فرد ایجاد نماید. زیرا افرادی که کلیتوریس آن ها بزرگ می باشد و در حین ورزش کردن یا پوشیدن لباس های تنگ احساس ناراحتی و درد می کنند. جراحی زیبایی کلیتوریس یک عمل زیبایی زنان محسوب می شود.

مراحل کار بهترین جراح زیبایی زنان

بهترین جراح زیبایی زنان در تبریز در ابتدا در خصوص وضعیت واژینال زنان اطلاعات کسب می کند و در ادامه با معاینات فیزیکی بهترین نوع جراحی را برای هر فردی انتخاب می کند.

در ادامه زنان با آمادگی های جسمانی و درمان انواع بیماری های عفونی شان در ناحیه واژینال آمادگی انجام جراحی را پیدا می کنند. در روز جراحی یک ساعت قبل از شروع روند جراحی باید در کلینیک یا مطب حضور داشته باشید تا روند آماده سازی شما به درستی انجام شود.

در نهایت در طول مدت زمانی اقدامات جراحی انجام شده و میتوانید به بخش منتقل شوید. 

بهبودی بعد از عمل های زیبایی زنان چقدر طول می کشد؟

عمل های زیبایی زنان جز عمل های ظریفی است، که محدود کردن برخی فعالیت‌های بدنی در اوایل دوران بهبودی بعد از عمل برای جلوگیری از ایجاد عوارض ضروری است. باید از هر نوع فعالیت بدنی شدیدی که ضربان قلب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد مانند دویدن خودداری نمایید و باید از برخی تمرینات مقاومتی مانند بلند کردن وزنه اجتناب کنید. همچنین حفظ یک رژیم غذایی با فیبر بالا برای جلوگیری از ابتلا به یبوست بسیار اهمیت دارد.

تعدادی از فعالیت های بدنی مانند دوچرخه سواری یا دویدن وجود دارد که باید به مدت شش تا ۸ هفته از آنها باید اجتناب کرد. از اتاق های بخار و سونا باید حداقل به مدت هشت هفته اجتناب کنید. به طور کلی در اکثریت قریب به اتفاق موارد، بیماران پس از جراحی زیبایی واژن در ۶ تا ۸ هفته به طور کامل بهبود یافته اند. در این مرحله، زنان می توانند اکثریت قریب به اتفاق فعالیت های بدنی را از سر بگیرند.

کلام آخر

توصیه می شود که هیچ کدام از انواع جراحی های زیبایی زنان را به دست کسانی که نسبت به تخصص و تجربه آن ها اطلاعاتی ندارید، نسپارید. واژن زنان مهم ترین عضو بدنی شان است که در صورت بروز هرگونه مشکل می تواند با عارضه های جبران ناپذیر همراه باشد و در نهایت زمینه را برای فروپاشی روابط زناشویی فراهم کند.

به همین دلیل ضروری است که خانم ها برای انجام این جراحی ها به بهترین جراح زیبایی زنان در تبریز مراجعه کنند تا درخصوص نتایج مثبت آن اطمینان داشته باشند.

دکتر کلارا منظمی

جراح و متخصص زنان ، زایمان، نازایی و زیبایی زنان
دکتر کلارا منظمی موفق به گذراندن دوره مقدماتی و تکمیلی لاپاراسکوپی شده اند و در دوران خدمت خود تاکنون بیش از شش هزار جراحی انجام داده اند که شامل انواع جراحی های زنان از جمله هیسترکتومی، برداشتن توده های شکم و تخمدان، بارداری های عارضه دار، زایمان سزارین و طبیعی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *