دکتر کلارا منظمی » عمل زیبایی زنان » تزریق ژل به نقطه جی
۵ دقیقه
تزریق ژل به نقطه جی

تزریق ژل به نقطه جی

آنچه می خوانید...

یک روش غیر جراحی برای درمان اختلال عملکرد جنسی و بهبود ارگاسم در زنان است، که پزشک متخصص زنان ژل را به نقطه جی تزریق می کند و باعث تقویت این نقطه می شود. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که هنگام دخول به مقدار کافی تحریک نمی شوید یا به ارگاسم نمی رسید، ممکن است کاندید مناسبی برای تزریق ژل به نقطه جی باشید. امروز می خواهیم در مورد این روش و مزایای آن صحبت کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

نقطه جی چیست و کجاست؟

نقطه جی چیست و کجاست؟

نقطه G ناحیه ی حساس لوبیا شکل، در دیواره قدامی واژن است، که در فاصله 1/5 تا 4 سانتی متری ورودی واژن قرار دارد. در واقع منطقه ای با پایانه های عصبی زیاد است. تحریک آن باعث ارگاسم شدید در زنان می شود. اگر هنگام دخول تحریک نمی شوید شاید به دلیل برجستگی ناکافی نقطه جی است، که باعث می شود تماسی رخ ندهد و در نتیجه تحریکی صورت نگیرد. هدف از انجام تزریق ژل به نقطه جی برجسته کردن این نقطه و افزایش میل جنسی خانم ها است.

ژل (هیالورونیک اسید) تزریقی به نقطه جی چیست؟

اسید هیالورونیک (ژل) یک ماده طبیعی در بدن انسان است. افزایش سن عامل مهمی است که بر سطح اسید هیالورونیک بدن تأثیر می گذارد. سطوح پایین اسید هیالورونیک می تواند منجر به افتادگی پوست و چین و چروک شود. این اسید رایج ترین ماده در فیلرهای پوستی آرایشی است که معمولا برای حجیم کردن لب ها و از بین بردن چین های عمیق روی صورت شما استفاده می شود، که امروزه در جوانسازی واژن نیز از آن استفاده می شود.

تزریق ژل به نقطه جی چیست؟

در این روش (G-Shot) اسید هیالورونیک به نقطه جی تزریق می شود. نقطه جی ناحیه حساس دیواره قدامی واژن است که ممکن است در طول فعالیت جنسی تحریک نشود. زنانی که در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند ممکن است به دنبال این درمان خاص بروند. زیرا تزریق اسید هیالورونیک، نقطه جی را برجسته تر می کند و حساسیت به آن ناحیه را افزایش می دهد. در نتیجه شما می توانید لذت جنسی بیشتری را با شریک زندگی خود تجربه کنید. علاوه بر این، تقویت نقطه جی به شما و شریک زندگیتان کمک می کند تا رابطه خود را عمیق تر کنید.

روشی غیر تهاجمی و سرپایی است، که می توان همراه با سایر روش‌های جوان‌سازی واژن انجام شود.

تزریق ژل به نقطه جی چطور انجام می شود؟

یک روش بی خطر و بدون درد است که کمتر از 20 دقیقه طول می کشد و با بی حسی موضعی و با استفاده از کرم بی حس کننده انجام می شود. خود تزریق چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد. پزشک متخصص زنان بعد از پیداکردن نقطه ی جی شما و بی حس کردن آن ناحیه سوزنی حاوی ژل را به این نقطه تزریق می کند. بعد از تزریق شما می توانید بالافاصله فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید، همچنین می توانید پس از 4 ساعت بعد از تزریق فعالیت جنسی داشته باشید.

آیا من کاندید مناسبی برای تزریق ژل به نقطه جی هستم؟

کاندیدهای مناسب خانم هایی هستند که کاهش حساسیت واژن را تجربه می کنند. کسانی که هرگز ارگاسم واژینال را تجربه نکرده اند. برای کسانی که اختلالات روانی-جنسی دارند مناسب نیست. در عوض، این تزریق بر روی زنانی متمرکز می شود که از نظر فیزیکی قادر به رسیدن به ارگاسم واژینال نیستند و فقط از طریق تحریک کلیتوریس ارضا می شوند.

عدم حساسیت واژن می تواند دلایل زیادی داشته باشد. در بیشتر موارد دلیل اصلی عدم تعادل هورمونی است. سطوح پایین استروژن در دوران یائسگی یا بهبودی پس از زایمان می تواند در عملکرد جنسی اختلال ایجاد کند. بسیاری از زنان گزارش داده اند، که با افزایش سن برجستگی نقطه جی کاهش می یابد. خشکی و نازک شدن دیواره های واژن و ژنتیک نیز می تواند عوامل دیگر باشند. این تزریق مشکلات هورمونی را حل نمی کند. اما، می‌تواند حساسیت موقتی را افزایش دهد. تقویت نقطه G می تواند به زنان کمک کند تا سلامت جنسی و اعتماد به نفس خود را بازیابند.

بهترین راه برای اینکه مطمئن شوید این روش انتخاب خوبی برای شماست این است که با پزشک متخصص زنان در تبریز چند جلسه مشاوره داشته باشید. پزشک با بررسی وضعیت شما به شما می گوید، که آیا این روش برای شما مناسب است یا نه؟

تزریق به جی اسپات چه مزایایی دارد؟

این روش می تواند به بسیاری از زنانی که دچار اختلال عملکرد جنسی هستند کمک کند. این روش بدون درد با مزایای گزارش شده که عبارتند از:

  • کاهش درد هنگام مقاربت
  • ارگاسم های قوی تر
  • بهبود روابط زناشویی
  • افزایش حساسیت منجر به میل جنسی بیشتر می شود.

اگر در طول رابطه جنسی تجربه ارگاسم واژینال ندارید، یا شاید می خواهید میل جنسی خود را تقویت کنید، تزریق به نقطه ی جی می تواند حساسیت شما را افزایش دهد تا بتوانید از رابطه جنسی لذت کامل ببرید. این روش می تواند به بهبود گردش خون نیز کمک می کند.

ماندگاری تزریق ژل به نقطه جی چقدر است؟

نتایج در بین افراد بسیار متفاوت است و ممکن است برای برخی زیاد موثر نباشد، ولی معمولا بین 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد. مانند همه فیلرها، تزریق موقتی است، زیرا هیالورانون به مرور زمان جذب بدن می شود.

آیا تزریق به جی اسپات عوارض دارد؟

عوارض جانبی معمولا خفیف است و ممکن است شامل خونریزی خفیف و درد جزئی باشد، ولی جای نگرانی نیست بر طرف می شود. برخی از بیماران ممکن است به یک روز استراحت نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر می توانند فعالیت های عادی خود را چند ساعت پس از درمان از سر بگیرند. پزشک متخصص زنان احتمالاً به بیماران پیشنهاد خواهد کرد که باید به بدن خود گوش دهند و کارهای فیزیکی را تا جایی که می توانند انجام دهند.

دکتر کلارا منظمی

جراح و متخصص زنان ، زایمان، نازایی و زیبایی زنان
دکتر کلارا منظمی موفق به گذراندن دوره مقدماتی و تکمیلی لاپاراسکوپی شده اند و در دوران خدمت خود تاکنون بیش از شش هزار جراحی انجام داده اند که شامل انواع جراحی های زنان از جمله هیسترکتومی، برداشتن توده های شکم و تخمدان، بارداری های عارضه دار، زایمان سزارین و طبیعی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *